Zespół transakcyjny SK&S doradzał ArabyAds przy przejęciu indaHash – wiodącej globalnej platformy influencer marketingu

Zespół transakcyjny SK&S doradzał ArabyAds – wiodącej firmie w zakresie technologii reklamy w regionie MENA, z siedzibą w Abu Dhabi, przy przejęciu indaHash – wiodącej globalnej platformy influencer marketingu.

ArabyAds było reprezentowane przez zespół transakcyjny SK&S w składzie Tomasz Kański (Starszy Partner) oraz Kurowski  Kurowski (Prawnik), wspierany przez Agatę Szeligę (Partner, Ochrona Danych Osobowych, Własność Intelektualna), Maciej Gil (Prawnik, Własność Intelektualna), Adrianna Gnatowska (Prawnik, Ochrona Danych Osobowych), Jakub Derulski, (Prawnik, Bankowość i Finanse), Wojciech Węgrzyn (Starszy Prawnik, Podatki) and Robert Boneczko (Prawnik, Podatki).

Sprzedających wspierała kancelaria Rudnicki Partners, a w skład zespołu wchodzili Sebastian Rudnicki i Jacek Korniak.

Więcej informacji o transakcji jest dostępnych pod linkiem:

https://www.arabyads.com/press-center/arabyads-acquires-leading-global-influencer-marketing-platform-indahash-to-accelerate-its-global-expansion-plans/

Powiązane