BRANŻA: Media
Zajmujemy się wieloma zagadnieniami z zakresu szeroko rozumianego prawa mediów i prawa telekomunikacyjnego. Wśród naszych klientów są nadawcy telewizyjni, dostawcy audiowizualnych usług medialnych, firmy wydawnicze i prasowe.
Nasze kompetencje i praktyka obejmują:
Wsparcie regulacyjne dla nadawców telewizyjnych i radiowych
Wspieramy naszych klientów w uzyskiwaniu i utrzymywaniu koncesji oraz wszelkich pozwoleń i decyzji niezbędnych do działania w branży radiofonii i telewizji, a także z zakresu prawa telekomunikacyjnego (np. decyzji dotyczących rezerwacji częstotliwości). Blisko współpracujemy z zespołami regulacyjnymi i prawnymi naszych klientów, ponieważ wiemy, że jest to niezbędne dla skutecznego prowadzenia każdego postępowania administracyjnego. Reprezentujemy klientów przed Urzędem Komunikacji Elektronicznej oraz Krajową Radą Radiofonii i Telewizji.
Umowy z zakresu telekomunikacji
Nadawanie programów telewizyjnych i radiowych wymaga zawierania wielu różnych umów regulowanych przepisami prawa telekomunikacyjnego, na przykład umów na emisję sygnału, w tym rozpowszechnianie programów na multipleksach. Pomagamy klientom w negocjowaniu takich specjalistycznych umów.
Wprowadzanie formatów audycji telewizyjnych i produkcja audycji
Mamy doświadczenie w kompleksowym przygotowaniu umów wymaganych przy wprowadzaniu nowych formatów audycji telewizyjnych, np. umów z domami produkcyjnymi, nadawcami, reklamodawcami, itp. Przy tej okazji dbamy o zgodność z regulacjami, np. w obszarze product placement.
Reklama
Dokonujemy ocen reklam i bierzemy udział w procesach kolaudacji od powstania konceptu do momentu przekazania reklam do nadawców. Pracujemy z agencjami reklamowymi, aby zapewnić bezpieczeństwo prawne przekazów reklamowych. Z sukcesem reprezentujemy naszych klientów w sporach sądowych dotyczących reklam, ale również w postępowaniach przed Komisją Etyki Reklamy. Więcej informacji: WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Fuzje i przejęcia
Mamy doświadczenie w transakcjach M&A, których przedmiotem są spółki i grupy mediowe, na rynku telewizyjnym, radiowym i na rynku prasy.